2022-07-29 11:26:48

OFISO VADYBININKĖ (as) / ADMINISTRATORĖ (-ius)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- gaunamų raštų peržiūra, registravimas ir paskirstymas atsakingiems asmenims;
- įvairių raštų rengimas ir išsiuntimas;
- sąskaitų faktūrų išrašymas. Gaunamų sąskaitų faktūrų suvedimas į apskaitos program. Kuro kortelių ir daviklių apskaita;
- užsakymų priėmimas, pasiūlymų ruošimas;
- ofiso darbo organizavimas;
- dokumentų administravimas;
- kanceliarinių prekių užsakymas;
- bendravimas su įvairių paslaugų tiekėjais;
- archyvo tvarkymas. Kiti susiję darbai;
- korespondencijos ir informacijos srautų valdymas;
- įvairių įmonės dokumentų rengimas, administravimas (įsakymų, sąskaitų-faktūrų ir kt.);
- įvairių įmonės dokumentų rengimas, administravimas ir perdavimas atsakingiems asmenims;
- biuro aprūpinimas būtinosiomis priemonėmis
- kitos administracinės užduotys.

Reikalavimai

- aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- panašaus darbo patirtis;
- mokėti rusų, anglų kalbas (skaitymas, rašymas, kalbėjimas);
- puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- nepriekaištinga elgesio ir kalbėjimo kultūra, komunikabilumas, sugebėjimas spręsti konfliktines situacijas, pozityvumas;
- iniciatyvumas, pareigingumas, organizavimo bei planavimo įgūdžiai;
- savarankiškumas, greita reakcija, gebėjimas suvaldyti situaciją;
- geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
- vairuotojo pažymėjimas, B kategorija;
- raštvedybos taisyklių išmanymas;
- gebėjimas efektyviai organizuoti darbą bei būti veiklos koordinatoriumi;
-, personalo administravimo žinios būtų privalumas.

Įmonė siūlo

- darbą modernioje, sėkmingai veikiančioje bendrovėje;
- socialines garantijas;
- laiku mokamą darbo užmokestį;
- suteikiame visas reikalingas darbo priemones;
- informuosime tik atrinktus kandidatus;
- konfidencialumas garantuojamas;
- derybų klausimas.