2022-07-29 11:26:48

Padalinio vadovas

Alliance for Recruitment
4200 - 5000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Sklandus padalinio veiklos organizavimas ir funkcijų įgyvendinimo užtikrinimas. 
  • Gydymo proceso padalinyje organizavimas. 
  • Darbuotojų veiklos valdymo procesų įgyvendinimas. 
  • Pavaldžių darbuotojų motyvacijos bei įsipareigojimo organizacijai stiprinimas, pozityvaus ir įstaigos vertybes atitinkančio mikroklimato padalinyje formavimas. 
  • Pacientų aptarnavimo kokybės stiprinimas. 
  • Dalyvavimas projektų rengime bei įgyvendinime. 
  • Dalyvavimas įstaigos veiklos strategijos formavime. 
  • Iniciatyvumas stiprinant įstaigos veiklos kokybę bei siekiant tikslų. 
  • Įstatymų įgyvendinimo ir norminių teisės aktų vykdymo užtikrinimas. 
  • Savalaikio pacientų ištyrimo ir gydymo padalinyje užtikrinimas. 
  • Padalinio aprūpinimo medikamentais ir medicinine įranga užtikrinimas. 
  • Racionalų diagnostikos ir gydymo priemonių naudojimo užtikrinimas. 

Reikalavimai

  • Turėti biomedicinos mokslų srities aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį), įgytą medicinos gydytojo profesinę kvalifikaciją (galiojanti medicinos praktikos licencija būtų privalumas). 
  • 3 m. vadovaujamo darbo patirtis medicinos sektoriuje didelėje įmonėje (100 ir daugiau darbuotojų); 
  • Išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 
  • Išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant sveikatinimo veiklą; 
  • Žinoti e.sveikatos sistemos veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologiniais sprendimais, jų būdais ir jų plėtra; 
  • Gebėti nustatyti rizikingas padalinio veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius; 
  • Išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 
  • Mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (dokumentų rengimo ir apdorojimo programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.); 
  • Turėti vadybinių kompetencijų, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į padalinio funkcijas ir veiklos specifiškumą, taip pat prižiūrėti ir koordinuoti padalinio darbą. 
  • Anglų kalbos mokėjimas būtų privalumas.  
  • Vadybinių ir lyderystės kompetencijų ugdymas pastaruosius 2 metus – privalumas. 

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo