2022-07-29 11:26:48

PARDUOTUVĖS KONSULTANTAS (-Ė) KAUNE

CVMarket.lt klientas
Nuo 1250 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Parduotuvės salono klientų aptarnavimas: klientų konsultavimas, produktų demonstravimas ir visapusiška pagalba parenkant tinkamiausią techninę įrangą;
  • Prekių užsakymas, priėmimas, kiekio ir kokybės tikrinimas;
  • Prekių ekspozicijos priežiūra: vitrinų išdėstymas ir tvarkos palaikymas, prekių kokybės, kainų, eksploatacinių savybių tikrinimas, tvarkos ir saugumo užtikrinimas;
  • Prekių užsakymas, priėmimas, kiekio ir kokybės tikrinimas;
  • Parduotuvės inventorizacija, prekių likučių valdymas, pirkimų ir pardavimų vedimas apskaitos ir CRM programose.

Reikalavimai

  • Klientų aptarnavimo ir konsultavimo patirtis; 
  • Darbo patirtis su techniniais įrenginiais – privalumas;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, organizuotumas ir atsakingumas;
  • Sklandi lietuvių bei geros anglų kalbos žinios;
  • Kompiuterinis raštingumas;
  • CRM ar kitų specializuotų programų išmanymas - privalumas.

Įmonė siūlo

  • Nuolat augti ir tobulėti dalyvaujant Įmonės grupės mokymuose;
  • Vietą stabilioje ir lyderiaujančioje įmonėje;
  • Darbą su inovatyviais ir kokybiškais gaminiais;
  • Nuo darbo rezultatų priklausančius motyvacinius priedus prie atlygio ir kitas papildomas naudas;
  • Kompetenciją ir darbo rezultatus atitinkantį atlygį.

 

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

 

Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje  https://ancor.lt/en/privacy-policy/).