Karcher salono klientų aptarnavimas: klientų konsultavimas, produktų demonstravimas ir visapusiška pagalba parenkant ir parduodant tinkamiausią valymo įrangą;
Prekių užsakymas, priėmimas, kiekio ir kokybės tikrinimas;
Prekių ekspozicijos priežiūra: vitrinų išdėstymas ir tvarkos palaikymas, prekių kokybės, kainų, eksploatacinių savybių tikrinimas, tvarkos ir saugumo užtikrinimas;
Prekių užsakymas, priėmimas, kiekio ir kokybės tikrinimas;
Parduotuvės inventorizacija, prekių likučių valdymas, pirkimų ir pardavimų vedimas apskaitos ir CRM programose.
Reikalavimai
Patirties klientų aptarnavimo srityje bei „win – win“ požiūrio santykyje su klientais;
Darbo patirtis su techniniais įrenginiais – privalumas;
Puikių komunikacijos įgūdžių, organizuotumo ir atsakingumo;
Sklandžios lietuvių bei geros anglų kalbos;
Kompiuterinio raštingumo, CRM ar kitų specializuotų programų išmanymo.
Įmonė siūlo
Galimybė panaudoti sukauptą patirtį ir atskleisti savąjį potencialą rūpinantis klientais ir dalyvaujant įvairiuose įmonės projektuose;
Nuolat augti ir tobulėti dalyvaujant Karcher grupės mokymuose bei įveikiant kasdienius iššūkius;
Vietą stabilioje ir lyderiaujančioje įmonėje;
Darbą su inovatyviais ir kokybiškais gaminiais;
Nuo darbo rezultatų priklausančius motyvacinius priedus prie atlygio ir kitas papildomas naudas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.