Padalinys/sritis: Informacinių technologijų ir plėtros departamentas, Paslaugų valdymo skyrius
Darbo pobūdis
•Įmonėje veikiančių sistemų incidentų ir problemų/gedimų registravimas, pirminis šalinimas, prioriteto priskyrimas, delegavimas, eigos stebėjimas, uždarymas;
•Trečiųjų šalių suteikiamų IT paslaugų ir sistemų stebėjimas (monitoringas);
•Įmonėje veikiančių sistemų atnaujinimo darbų ir pakeitimų organizavimas.
Reikalavimai
•Aukštasis išsilavinimas (pageidautina matematikos arba informatikos srityje);
•MS šeimos produktų išmanymas bei patirtis juos naudojant;
•Organizaciniai sugebėjimai, savarankiškumas, komunikabilumas.
Privalumai
•Patirtis dirbant Help-desk (pagalbos centre);
•Darbo su bankinėmis informacinėmis sistemomis patirtis;
•Oracle Java ir Web technologijų žinios;
•ITIL metodologijos išmanymas;
•ITIL, MS sertifikatai;
•DBVS ir serverinių sprendimų bendros žinios;
•Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).
Įmonė siūlo
•Patrauklų atlyginimą;
•Tarptautinės įmonės socialines garantijas;
•Karjeros galimybes;
•Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
•Kvalifikacijos tobulinimo galimybes.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Paslaugų valdymo administratorius (-ė)" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!