Personalo dokumentacijos rengimas ir administravimas: įdarbinimas / išdarbinimas, darbo sutarčių sąlygų pakeitimas, įsakymai, pranešimai institucijoms, pažymos ir pan.;
Ataskaitų rengimas;
Bendradarbiavimas ir pagalba kitų padalinių darbuotojams;
Įmonės personalo dokumentų sisteminimas, administravimas, archyvavimas.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas;
2 m. patirtis personalo administravimo srityje;
Puikūs bendravimo ir darbo komandoje įgūdžiai;
Geros Rusų k. žinios (raštu ir žodžiu) - būtina;
Geros Anglų k. žinios - privalumas;
Kompiuterinis raštingumas (naudotojas Microsoft Office programų);
Kruopštumas, atsakingumas ir atidumas;
Darbas su Bonus6 programa – privalumas.
Įmonė siūlo
Galimybę tiek individualiai, tiek kartu su komanda tobulėti ir siekti pačių aukščiausių rezultatų;
Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje organizacijoje;
Šaunius kolegas, kurie padės įsilieti į kolektyvą ir pasidalins savo patirtimi bei žiniomis;
Stabilų darbo užmokestį nuo 900 EUR neto (į rankas).
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.