Atsakomybė už:
- Įmonės valdymo sistemos įgyvendinimą;
- Darbuotojų kompetenciją ir jos konkurencingumą;
- Įsipareigojančios ir rezultatyvios darbo aplinkos kūrimą.
Darbo pobūdis:
- Tiesioginis pavaldumas įmonės vadovui;
- Dalyvavimas įmonės strateginiame valdyme;
- Personalo valdymo strategijos ir organizacinės kultūros kūrimas ir įgyvendinimas;
- Kokybės sistemos veikimo užtikrinimas;
- Vidinės įmonės komunikacijos politika ir jos įgyvendinimas, užtikrinimas;
- Darbuotojų veiklos vertinimo, atlygio ir motyvacinių sistemų kūrimas ir įgyvendinimas;
- Įmonės struktūros, darbo funkcijų ir procesų tobulinimas;
- Personalo poreikio planavimas;
- Darbuotojų paieška ir atranka, potencialių darbuotojų duomenų bazės formavimas;
- Darbuotojų mokymų poreikio nustatymas, mokymų plano sudarymas ir vykdymo koordinavimas;
- Vadovų konsultavimas personalo valdymo klausimais;
- Personalo ir kokybės skyriaus darbo organizavimas.
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas;
- Ne mažesnė kaip 5 metų sėkmingo darbo patirtis personalo valdymo srityje;
- Patirtis diegiant ir vystant personalo valdymo procesus;
- Darbo santykius reguliuojančių teisės aktų išmanymas, LR Darbo kodekso praktinio taikymo patirtis;
- Gebėjimas greitai ir savarankiškai priimti sprendimus, valdyti konfliktines situacijas;
- Planavimo, organizavimo įgūdžiai, orientacija į rezultatą;
- Atsakingumas, iniciatyvumas, komunikabilumas, kūrybiškumas, savarankiškumas;
- Geros anglų ir rusų kalbų žinios.
Įmonė siūlo
- Darbą aukščiausio lygio vadovų komandoje;
- Aukštą atsakomybės ir savarankiškumo lygį;
- Iššūkius ir motyvaciją;
- Socialines garantijas ir patrauklų darbo užmokestį;
- Papildomą gerovės paketą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!