2022-07-29 11:26:48

Pirkimų-užsakymų valdymo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1200 - 1500 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

  • Pirkimų proceso administravimas (užsakymų formavimas, dokumentacijos kontrolė).
  • Užsakomų produkcijos kiekių ir kainų monitoringas.
  • Geriausios kainos ir kokybės paieška tarp rinkos tiekėjų.
  • Derybos dėl geriausių kainų ar sąlygų (kartu su F&B vadovu).
  • Sąskaitų apskaita ir inventorizacijų finalizavimas.
  • Likučių vadyba.
  • Pirkimų-tiekimo procesų tobulinimas.
  • Glaudi komunikacija su visais įmonės departamentais.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (ekonomikos, finansų srityje - privalumas).
  • Patirtis HoReCa sektoriuje.
  • Darbo patirtis su apskaitos ir sandėlio programomis.
  • Derybiniai gebėjimai.
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office).
  • Organizuotumas, tikslumas, atidumas detalėms, iniciatyvumas. 
  • Geras humoro jausmas :)

Įmonė siūlo

  • Puikų mikroklimatą, jaunatvišką organizacijos kultūrą.
  • Profesionalų augimą: Mes investuojame į mūsų darbuotojų profesionalų augimą. Jums bus suteikiamos galimybės dalyvauti mokymuose ir seminaruose ir įgauti naujų įgūdžių, kurie padės jums siekti geriausių rezultatų.
  • Puikią darbo aplinką: Mes kuriame draugišką ir produktyvią darbo aplinką. Jūs turėsite puikų kolektyvą, su kuriuo galėsite bendradarbiauti, dalintis žiniomis ir įgyvendinti bendrus tikslus.
  • Darbuotojų naudas: maitinimą darbo metu, darbuotojų nuolaidas įmonės restorane, Spa ir viešbutyje, įmonės vasaros / žiemos renginius.
  • Lankstumą: Mes suprantame jūsų poreikius ir stengiamės sukurti lanksčias darbo sąlygas, leidžiančias jums pasiekti darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą.