2022-07-29 11:26:48

Pokyčių valdymo ir administravimo komandos vadybininkas (-ė), darbui su B2B mobiliosios dalies užsakymais

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Aš esu Inesa Gečienė, Pokyčių valdymo ir administravimo komandos vadovė. Mūsų komanda dirba su verslo klientų mobiliųjų paslaugų užsakymais bei vykdo visus kitus administracinius darbus, kurie susiję su verslo klientų aptarnavimu. Komanda susideda iš 15-os savo darbą puikiai išmanančių kolegų ir keturių pagalbininkų Robotų, visi mes ieškome naujo komandos nario, darbui su verslo klientų sutarčių ruošimu, administravimu, kainodaros ir paslaugų aktyvavimu.

Tavo naujas iššūkis?

  • Tau tiesiogiai  teks bendrauti ir bendradarbiauti su verslo klientų pardavimų vadovais ir vadybininkais;
  • Laiku, kokybiškai paruošti sutartis ir jas aktyvuoti;
  • Užtikrinti, kad viskas, kas numatyta  pasirašytoje sutartyje su klientu yra įgyvendinta ir patvirtinta pagal įmonės procesus;
  • Aktyvuoti paslaugas klientui sistemose, užtikrinant, kad klientas gaus norimas paslaugas ir jos bus aktyvuotos pagal įmonėje tuo metu galiojančius procesus ir pasiūlymus;
  • Įvairūs administraciniai darbai (kliento užsakymo valdymas, sutartinių dokumentų ruošimas bei siuntimas, paslaugų apmokestinimas, klaidų taisymas sistemose ir kt.).
  • Informacijos sekimas apie paslaugų atnaujinimus, naujus pasiūlymus. Dalyvavimas produktų ir paslaugų apmokymuose.
  • Pastebėjimų ir įžvalgų teikimas apie procesų, paslaugų ir kliento patirties gerinimą.

Koks esi tu?

  • Esi kruopštus ir atsakingas, mėgsti bendrauti su kolegomis, gebi dirbti daug darbų vienu metu ir nieko nepamiršti.
  • Esi veiklus, orientuotas į tikslą ir drąsiai prisiimi atsakomybę už rezultatą.
  • Gebi planuoti savarankiškai darbo laiką, paskirstyti ir suplanuoti savo darbus, moki prioretizuoti ir valdyti didelius darbų kiekius.
  • Vertinti komandinį darbą bei sieki kurti vertę organizacijai ir klientui.
  • Gebi dirbti dinamiškoje aplinkoje.

Tavo patirtis (privalumai bet ne būtinybė):

  • Darbas mobiliojo ryšio srityje  (ypatingai su verslo klientais)
  • Darbas su pagrindinėmis sistemomis Pvw, LotusNotes, Salesforce.

Dirbdamas šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 1089-1250 Eur (neatskaičius mokesčių) ir mėnesinius priedus, kurių dydis priklauso nuo pasiektų tavo ir komandos rezultatų.
 

Taip pat kiekvienam darbuotojui parengtas papildomų naudų krepšelis į kurį įeina:

  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
  • Papildomos atostogų dienos;
  • Lanksčios darbo sąlygos;
  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose;
  • Kūrybiška ir jauki darbo aplinka;
  • 19000 nuostabių kolegų iš Skandinavų ir Baltijos šalių.
     

Sudomino?

Jei nori tapti mūsų komandos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą! Nori sužinoti daugiau? Skambink man telefonu +370 68 421398 arba rašyk inesa.geciene@telia.lt Drąsiai kreipkis – ir galbūt tapsi šaunios komandos dalimi.