• Kokybiškas rezervavimo paslaugų atlikimas.
• Taikymas ir laikymąsis kainų politikos ir susijusių procedūrų .
• Užtikrinti, kad visos rezervacijos būtų tinkamai atliktos, informacija perduota įvairiems viešbučio skyriams.
• Stresinių situacijų valdymas.
• Patirtis apgyvendinimo ir svetingumo sektoriuje – privalumas
Reikalavimai
• Atsakingumas, tvarkingumas, imlumas naujovėms, greita orientacija.
• Anglų kalba – privaloma, kitų kalbų mokėjimas – didelis privalumas.
• Gebėjimas vienu metu apdoroti didelį informacijos kiekį.
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai.
• Telefoninių pokalbių etikos išmanymas.
• Gėbėjimas išklausyti , draugiškumas, diplomatiškumas.
• Gėbėjimas dirbti bei puikiai suvaldyti stresines situacijas.
Įmonė siūlo
• Darbą draugiškame ir jaunatviškame kolektyve;
• Laiku mokamą atlyginimą
• Nemokamą maitinimą;
• Visas socialines garantijas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.