Darbo aprašymas
- Organizacijos rizikų vertinimas, vidaus kontrolės procedūrų kūrimas, diegimas;
- Organizacijos rizikas ir vidaus kontrolės organizavimą reglamentuojančių tvarkų, dokumentų, procedūrų, metodikų ir kontrolės priemonių kūrimas, diegimas ir tobulinimas;
- Operacinės rizikos valdymo priemonių naudojimo kontrolė (operacinės rizikos įvykių pasekmių pašalinimo ir prevencinių priemonių įgyvendinimo kontrolė);
- Naujų produktų, projektų, veiklą papildančių paslaugų rizikos vertinimo kontrolė;
- Periodinis operacinės rizikos valdymo, vidaus kontrolės organizavimo ataskaitų rengimas ir pristatymas valdymo organams;
- Įvairių duomenų analizės, rezultatų interpretavimas, ataskaitų rengimas ir pristatymas;
- Mokymai ir konsultacijos rizikos vertinimo, vidaus kontrolės organizavimo klausimais.
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas (ekonomika, finansai, bankininkystė);
- Panašaus darbo patirtis (rizikos vertinimo srityje, vidaus kontrolės srityje);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office programų paketas);
- Atsakingumas, savarankiškumas, įžvalgumas, analitiniai gebėjimai, komunikabilumas, iniciatyvumas.
Privalumai:
- Darbo patirtis finansinėje įstaigoje;
- Bazelio standartų, ES direktyvų, LB nutarimų išmanymas.
Įmonė siūlo
- Nuolatinį įdomų ir atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
- Puikias darbo sąlygas;
- Profesinio tobulėjimo galimybes.