2022-07-29 11:26:48

Sandėlio administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Vidinės komunikacijos tarp darbuotojų sandėlyje ir padaliniuose koordinavimas;
- Duomenų sisteminimas, analizė, ataskaitų rengimas;
- Krovinio dokumentų registravimas duomenų bazėje ir apskaitos programoje;
- Informacijos teikimas įmonės darbuotojams apie krovinius raštu ir žodžiu;
- Užsakymų, prekių atrinkimui ir išvežimui, koordinavimas ir kontrolė;
- Sandėlio darbo funkcionalumo užtikrinimas.
Darbo sutartis terminuota.

Reikalavimai

- Aukštąjį išsilavinimas buhalterinės apskaitos, vadybos, logistikos ar panašioje srityje;
- Analogiško darbo patirtis ir buhalterinės apskaitos pagrindai - būtų didelis privalumas;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Word, Excel programomis;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Savarankiškumas, atsakingumas, organizuotumas, kruopštumas, atidumas.

Įmonė siūlo

- Dinamišką ir įdomų darbą perspektyvioje įmonėje;
- Laiku mokamą atlyginimą ir visas socialines garantijas;
- Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones.