• klientų klausimų sprendimas, nestandartinių situacijų valdymas
• įmonės klientų aptarnavimo procesų kontrolė, siekiant išvengti sutrikimų ir pretenzijų
• klientų aptarnavimo procesų tobulinimas, prevencijos priemonių diegimas
• bendravimas su klientais telefonu ir raštu
• bendradarbiavimas su aptarnavimo paslaugų teikėjais (partneriais)
• santykių su klientais valdymo įrankio diegimas ir administravimas
Reikalavimai
• panašaus darbo, susijusio su tiesioginiu klientų aptarnavimu ar skambučių centro veikla, patirtis
• patirtis rengiant, diegiant ir kontroliuojant klientų aptarnavimo procesus bei sistemas
• aukštasis universitetinis išsilavinimas vadybos srityje
• puikus lietuvių kalbos mokėjimas, geras rusų ir anglų kalbų mokėjimas (raštu ir žodžiu)
• puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai, orientacija į klientą
• atsparumas stresui, konfliktinėms situacijoms ir greitai besikeičiančioms sąlygoms
• kruopštumas, gebėjimas argumentuotai reikšti mintis, įsipareigojimų laikymasis, analitinis mąstymas
• vairuotojo pažymėjimas
Įmonė siūlo
• įdomų ir atsakingą darbą lyderiaujančioje kompanijoje
• galimybę nuolat tobulėti ir mokytis
• konkurencingą atlyginimą ir priedus už pasiektus darbo rezultatus
• profesionalią komandą, kurios dėka efektyvus darbas ir bendradarbiavimas su klientais, tiekėjais ir kolegomis yra įmonės sėkmės pagrindas
• papildomą sveikatos draudimą
Kartu kurkime patikimą ir dinamišką aplinką, kurioje augtume, tobulėtume ir siektume karjeros!
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.