Bendrausi su klientais telefonu ir elektroniniu paštu;
Registruosi klientus;
Suteiksi reikalingą informaciją įmonės klientams;
Perskambinsi praleistiems skambučiams;
Nuolatos tobulėsi ir mokysiesi vis naujų dalykų, todėl darbe neteks nuobodžiauti;
Prisidėti prie klientų aptarnavimo gerinimo.
Reikalavimai
Turi patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
Gebi bendrauti sklandžiai ir taisyklingai lietuvių kalba;
Turi vidinės motyvacijos ir atkaklumo ieškant geriausio sprendimo atsakyti į klientui kylančius klausimus bei spręsti įvairias situacijas;
Gerai jautiesi dirbdamas komandoje ir savarankiškai, nori ieškoti sprendimų bei siekti rezultatų;
Turi gerų darbo kompiuteriu įgūdžių.
Įmonė siūlo
Nuolatos augančią kompaniją ir karjeros galimybes;
Šiuolaikišką ofisą su kava ir užkandžiais, kad nepritrūktum jėgų;
Šventes, vakarėlius ir kitus smagius dalykus;
Galimybę tobulėti: mokymai, kursai;
Nuostabų ir draugišką kolektyvą;
Gerą atlyginimą ir priedus, kurie priklauso nuo atliktų darbų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.