2022-07-29 11:26:48

Statinių audito asistentas (-ė)

Statybos procesų valdymas, UAB
2000 - 3000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Šiuo metu stiprindami komandą prie „Statybos procesų valdymas“ kolektyvo kviečiame prisijungti Statinių audito asistentą (-ę)!

Reikalavimai

Išsilavinimas ir patirtis

  • Baigta aukštoji techninė ar statybos inžinerijos arba architektūros studijų programa, su pabrėžimu pastatų defektų patikros ir audito srityje.
  • Patirtis arba supratimas apie pastatų defektų patikrą, audito procedūras, inspekcijas ir techninius tyrimus, ypač susijusius su konstrukcine, vidaus apdailos, aplinkotvarkos, fasado ir stogo dalimis.
  • Gebėjimas naudotis techniniais įrankiais ir prietaisais, skirtais pastatų defektų nustatymui ir tyrimui.

Analitiniai ir problemų sprendimo gebėjimai:

  • Gebėjimas dalyvauti vizituose ir atidžiai stebėti pastatų būklę, identifikuoti defektus ir problemas.
  • Sugebėjimas analizuoti techninius duomenis, surinktus vizitų metu, ir dalyvauti ruošiant ataskaitas su nustatytais trūkumais ir rekomendacijomis.

Komunikaciniai įgūdžiai:

  • Puikūs rašytinės ir žodinės komunikacijos įgūdžiai lietuvių ir anglų kalbomis, norint efektyviai bendrauti su klientais ir kolegomis.
  • Gebėjimas aiškiai ir suprantamai perduoti techninę informaciją ataskaitose, paaiškinant nustatytus defektus ir rekomendacijas.

Organizaciniai gebėjimai:

  • Sugebėjimas planuoti ir organizuoti vizitus, laikantis klientų ir įmonės tvarkaraščių.
  • Gebėjimas efektyviai dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje, bendradarbiaujant su auditoriais ir inžinieriais.

Atsakomybė ir etika:

  • Atsakingas požiūris į darbą, laikantis etikos ir profesinių elgesio taisyklių, ypač dirbant su klientų turtais ir privačiomis informacijomis.
  • Pasiryžimas dirbti saugiai ir atsakingai, siekiant užtikrinti pastatų naudojimo saugumą ir klientų patenkinimą.

Anglų kalbos įgūdžiai:

  • Puikūs anglų kalbos įgūdžiai tiek rašytinėje, tiek žodinėje formoje.
  • Galimybė sklandžiai bendrauti su tarptautiniais klientais ar kolegomis, rengiant ataskaitas, bendradarbiaujant projektų komandose ar per komunikacijos kanalus.

Kompiuterinis raštingumas:

  • Geras kompiuterinis raštingumas, įskaitant MS Office programas (Word, Excel, PowerPoint) ir specifines programų sistemas, naudojamas ataskaitų ruošimui ar duomenų analizei.
  • Gebėjimas naudotis technologinėmis priemonėmis, skirtomis duomenų rinkimui, tvarkymui ir pristatymui.

Įmonė siūlo

  • Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą bei galimybę įgyvendinti unikalius, iššūkių nestokojančius strateginės reikšmės projektus.
  • Nepririštą prie darbo vietos procesą (galimybė dirbti iš namų arba biuro).
  • Profesinį tobulėjimą.
  • Galimybę kelti kvalifikaciją.
  • Civilinės atsakomybės draudimą.
  • Įmonės renginius ir keliones.
  • Automobilį bei kitas darbui reikalingas priemones (po bandomojo) laikotarpio.

Atlyginimas

2000-3000 €/mėn. prieš mokesčius, priklausomai nuo darbo rezultatų.

  • Taip pat numatomas darbuotojo motyvavimas, atsižvelgiant į darbo rezultatus bei nustatytus rodiklius, kurie yra nustatomi darbo sutartyje ir/ar kitame darbdavio vidaus dokumente. Konkretus darbo užmokestis sutariamas su kandidatu atsižvelgiant į turimą patirtį ir kvalifikaciją.
  • Darbo sutarties rūšis – neterminuota.

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo