Įsivaizduok:
vakaras su draugais, ant stalo garuoja pica, o jūs žiūrite įdomų filmą ar tavo mėgstamiausią serialą... Skamba gerai?
Padėk mūsų klientams, kad ir jie galėtų mėgautis tokiais vakarais - tapk klientų aptarnavimo specialistu (-e)! Šiose pareigose atstovausi vienai didžiausių Baltijos šalyse skaitmeninės televizijos įmonei, išmoksi atpažinti kliento poreikius, atsakyti į svarbiausius klausimus bei spręsti iškilusias problemas.
Reikalavimai
Tikimės, kad:
Esi komunikabilus ir mandagus žmogus;
Pasižymi greita orientacija;
Puikiai dirbi kompiuteriu;
Esi kupinas (-a) entuziazmo ir noro išmokti!
Įmonė siūlo
Pasisemti klientų aptarnavimo patirties tarptautinėje kompanijoje;
Naujas žinias ir įgūdžius;
Lankstų darbo grafiką;
Stabilų atlyginimą ir priedą priklausantį nuo rezultatų;
Stalo futbolą, PS4 ir stalo žaidimus atsipalaiduoti pertraukų metu;
Karjeros galimybes – kartu išugdėme ne vieną vadovą!
Startas - lapkričio 12 dieną!
CV laukiame iki lapkričio 8 dienos.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
DĖMESIO: Kandidatuodamas į šią poziciją, kandidatas sutinka, jog jo (jos) asmeniniai duomenys bus administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi Transcom Worldwide Vilnius personalo skyriaus darbuotojų. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be kandidato sutikimo.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.