Bendravimas su klientais (mokėjimas valdyti situacijas);
Kliento aptarnavimas nuo skambučio iki sutarties sudarymo (išankstinio mokėjimo sąskaitos, orderiai, draudimai ir kt.) + grįžtamasis ryšys.
Reikalavimai
Turizmo vadybininko (-ės) darbo patirtis (ne mažiau metų);
Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Puikios lietuvių ir rusų kalbos žinios (anglų kalbos žinojimas - privalumas);
Geros geografijos žinios;
Stresinių situacijų valdymo įgūdžiai;
Komunikabilumas, atsakingumas, iniciatyvumas, lankstumas, motyvacija bei noras tobulėti;
Gebėjimas dirbti savarankiškai bei komandoje;
Organizaciniai gebėjimai;
Darbas orientuotas į rezultatą.
Pardavimo patirtis turizmo sektoriuje nebūtina.
Įmonė siūlo
Stabilų bei nuo Tavo rezultatų didėjantį atlyginimą;
Galimybę tobulėti ir mokytis;
Galimybę augti pareigose;
Nuolaidas kelionėms Tau bei Tavo šeimos nariams.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.