Darbo aprašymas
- Paklausimų administravimas (darbas su CRM sistema)
- Komercinių pasiūlymų ruošimas
- Bendravimas su naujais ir esamais klientais
- Pardavimo sutarčių ruošimas ir sudarymas
- Gaminių pristatymo organizavimas
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas vadybos, administravimo, statybos srityje;
- Darbo statybos srityje patirtis – privalumas;
- Geri darbo pagrindinėmis MS Office programomis įgūdžiai;
- Anglų kalba (raštu, žodžiu) – privalumas
- Gebėjimas sisteminti ir apibendrinti informaciją;
- Komunikabilumas, iniciatyvumas, atsakingumas, lankstumas, atidumas;
- Darbo su verslo valdymo sistemomis ir/arba pardavimų valdymo sistemomis patirtis – privalumas;
Įmonė siūlo
- Tapti stabiliai augančios ir didžiulę patirtį sukaupusios skydinių pastatų ir medinių stogo santvarų gamybos įmonės dalimi;
- Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę;
- Profesionalų ir draugišką kolektyvą;
- Visas socialines garantijas;
- Darbo užmokestį nuo 950 - 1350 Eur į rankas, priklausomai nuo turimos patirties;
Darbo vieta: Karaliaus Mindaugo pr. 38 (verslo centras „Magnum“), Kaunas.
Manote, jog šis darbo pasiūlymas Jums tinkamas?
Nepraleiskite savo šanso ir kandidatuokite dabar, paspaudę mygtuką "Siųsti CV".
Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!
Darbo skelbimo numeris
#1718435