Darbo aprašymas
• Dokumentų rengimas, registravimas, korespondencijos tvarkymas, duomenų suvedimas į sistemas;
• Klientų atsiskaitymų sekimas, bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.
• Asistavimas ir pagalba vadovui.
• Klientų atsiskaitymų sekimas, bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.
• Asistavimas ir pagalba vadovui.
Reikalavimai
• Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• Geros anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
• Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
• Komunikabilumas, organizaciniai ir planavimo įgūdžiai, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus;
• Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija.
PRIVALUMAI:
• Panašaus darbo patirtis.
• Geros anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
• Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
• Komunikabilumas, organizaciniai ir planavimo įgūdžiai, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus;
• Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija.
PRIVALUMAI:
• Panašaus darbo patirtis.
Įmonė siūlo
Savarankišką, atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje, visas darbui reikalingas priemones.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 500 - 700 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (5) 269 1076.
Kontaktinis asmuo: Rasa.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 500 - 700 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (5) 269 1076.
Kontaktinis asmuo: Rasa.