• Gautų prekių administravimą, pajamavimą ir duomenų suvedimą;
• Kreditinių dokumentų pildymą;
• Atsivežamų prekių užsakymų suformavimą;
• Transporto užsakymą;
• Prekių informacijos talpinimą ir atnaujinimus vidinėse duomenų bazėse;
• Prekių sertifikatų paiešką, prekių aprašų vertimo į/iš užsienio k. organizavimą;
• Bendradarbiavimą su kitais įmonės padaliniais sprendžiant prekių sandėliavimo, logistikos, apskaitos klausimus;
• Ataskaitų rengimą MS Excel programoje.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas logistikos/tiekimo srityje);
• Rusų ir anglų kalbos žinios;
• Geri MS Excel programos valdymo įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti su dideliu informacijos srautu;
• Greita orientacija ir tikslumas užtikrinant sklandų prekių tiekimo procesą;
• Loginis mąstymas, gebėjimas dirbti sistemiškai;
• Iniciatyvumas ir efektyvi komunikacija sprendžiant nestandartines pirkimų/tiekimo situacijas.
Privalumas: darbo patirtis tiekimo/pirkimo srityje arba su dideliais duomenų kiekiais.
Įmonė siūlo
• Įsilieti į draugišką įmonės komandą;
• Pilną iššūkių darbą;
• Galimybę prisidėti tobulinant įmonės logistines sistemas;
• Konkurencingą motyvacinę sistemą bei atlygį.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.