Darbo aprašymas
Pagrindinės Tavo atsakomybės:
· Organizuoti ir koordinuoti klientų aptarnavimo centro veiklą;
· Vykdyti centrui keliamus Banko produktų pardavimo tikslus;
· Užtikrinti aukštą verslo ir privačių klientų aptarnavimo kokybę;
· Ugdyti komandą, nustatant tikslus ir užduotis, skatinti padalinio darbo efektyvumą.
· Organizuoti ir koordinuoti klientų aptarnavimo centro veiklą;
· Vykdyti centrui keliamus Banko produktų pardavimo tikslus;
· Užtikrinti aukštą verslo ir privačių klientų aptarnavimo kokybę;
· Ugdyti komandą, nustatant tikslus ir užduotis, skatinti padalinio darbo efektyvumą.
Reikalavimai
Tikime, kad Tu:
· Turi vadovaujamo darbo patirties finansiniame sektoriuje (Banke - privalumas);
· Išmanai finansavimo produktus ir paslaugas;
· Esi analitiškas, logiškas, kiti pastebi tavo gebėjimą priimti pagrįstus sprendimus;
· Gebi suburti efektyviai ir rezultatyviai dirbančią komandą.
· Turi vadovaujamo darbo patirties finansiniame sektoriuje (Banke - privalumas);
· Išmanai finansavimo produktus ir paslaugas;
· Esi analitiškas, logiškas, kiti pastebi tavo gebėjimą priimti pagrįstus sprendimus;
· Gebi suburti efektyviai ir rezultatyviai dirbančią komandą.
Įmonė siūlo
Tau siūlome:
· Dinamišką ir įdomų darbą profesionalų komandoje;
· Galimybę kurti ir įgyvendinti idėjas;
· Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų sąrašą (sveikatos draudimas, pensijų programa kt.);
· Augti kartu su sparčiai ir tvariai besivystančiu banku.
· Dinamišką ir įdomų darbą profesionalų komandoje;
· Galimybę kurti ir įgyvendinti idėjas;
· Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų sąrašą (sveikatos draudimas, pensijų programa kt.);
· Augti kartu su sparčiai ir tvariai besivystančiu banku.