2022-07-29 11:26:48

Marijampolės klientų aptarnavimo centro vadovas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Pagrindinės Tavo atsakomybės:

· Organizuoti ir koordinuoti klientų aptarnavimo centro veiklą;
· Vykdyti centrui keliamus Banko produktų pardavimo tikslus;
· Užtikrinti aukštą verslo ir privačių klientų aptarnavimo kokybę;
· Ugdyti komandą, nustatant tikslus ir užduotis, skatinti padalinio darbo efektyvumą.

Reikalavimai

Tikime, kad Tu:

· Turi vadovaujamo darbo patirties finansiniame sektoriuje (Banke - privalumas);
· Išmanai finansavimo produktus ir paslaugas;
· Esi analitiškas, logiškas, kiti pastebi tavo gebėjimą priimti pagrįstus sprendimus;
· Gebi suburti efektyviai ir rezultatyviai dirbančią komandą.

Įmonė siūlo

Tau siūlome:

· Dinamišką ir įdomų darbą profesionalų komandoje;
· Galimybę kurti ir įgyvendinti idėjas;
· Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų sąrašą (sveikatos draudimas, pensijų programa kt.);
· Augti kartu su sparčiai ir tvariai besivystančiu banku.