2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Helpdesk)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1200 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• Aptarnauti klientus telefonu dėl įrangos (biuro spausdinimo) gedimų, prekių užsakymo;
• Registruoti klientų kreipinius automatizuotose sistemose, sudėtingesnius klausimus nukreipti serviso inžinieriams;
• Konsultuoti klientus nesudėtingais techniniais klausimais;
• Valdyti užduotis sistemose (registravimas, priskyrimas vartotojui, problemų išsprendimas, ataskaitų formavimas ir pan.).

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas;
• Panašaus darbo patirtis klientų konsultavimo, aptarnavimo srityje (būtų didelis privalumas);
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas bendrauti su skirtingais žmonėmis;
• Gebėjimas bendrauti ir dirbti komandoje;
• Anglų kalbos mokėjimas.

PRIVALUMAI:
• Darbo su Navision, ServiceNow sistemomis patirtis.

Įmonė siūlo

Dinamišką darbą patikimoje, tarptautinėje, inovatyvioje kompanijoje, asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes ir kt.

Darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 750 €.

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 5 2691076.
Kontaktinis asmuo: Rasa.