• Sutarčių su klientais ruošimas, administravimas ir kontrolė;
• Darbas su draudimo bendrovėmis;
• Duomenų kaupimas, sisteminimas bei analizavimas;
• Periodinių ataskaitų rengimas;
• Klientų užklausimų bei skundų valdymas;
• Bendradarbiavimas su kitais įmonės skyriais ir kolegomis Latvijoje bei Estijoje, sprendžiant įvairius su užklausomis susijusius klausimus;
• Kiti administraciniai / orgnaizaciniai darbai.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (pageidautina finansinis, teisinis);
• Panašaus darbo patirtis administravimo, verslo klientų aptarnavimo srityse
• Ypatingas kruopštumas ir atidumas;
• Puikios anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu (vokiečių k. būtų privalumas);
• Labai geros dalykinio etiketo žinios;
• Puikūs darbo su MS Excel ir kitomis MS Office programomis įgūdžiai;
• Gebėjimas paskirstyti dėmesį ir prioritetus, greitai susisteminti ir išanalizuoti informaciją.
Įmonė siūlo
• Darbą profesionalioje komandoje;
• Įdomų ir atsakingą darbą;
• Aiškią vertinimo ir atlygio sistemą;
• Profesinio augimo galimybę.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 700 - 1000 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Kristina.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.