Įmonės buhalterinės apskaitos organizavimas:
1. Finansinių ataskaitų, formų ir kt. Dokumentų rengimas ir pateikimas Bendrovės akcininkams bei išorinėms organizacijoms.
2. Kasmėnesinių ataskaitų pateikimas pagal įmonės vidaus politiką.
3. Užduočių, susijusių su buhalteriniu mėnesio uždarymu atlikimas.
4. ES paramos fondų lėšų apskaitymas.
5. Įvairių mokesčių skaičiavimas ir optimalių įmonei sprendimų ieškojimas.
6. Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimas.
7. Finansinių auditų koordinavimas.
8. Investicinių projektų rengimas.
9. Vadovavimas buhalterinės apskaitos skyriui, pavaldžių darbuotojų darbo
organizavimas, veiklos vertinimas, kompetencijų formavimas.
Reikalavimai
Aukštasis finansinis, ekonominis išsilavinimas.
Būtina panašaus darbo patirtis – nuo 3 metų.
Vadovavimo žmonių komandai patirtis.
Geros anglų ir rusų kalbos žinios (žodžiu ir raštu B2).
Puikūs darbo su MS Office įgūdžiai (MS Excel – pažengęs vartotojas).
LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą ir mokesčius išmanymas.
Verslo apskaitos standartų išmanymas (VAS/TAS).
Organizuotumas, kruopštumas, analitinis mąstymas, gebėjimas priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę, gebėjimas dirbti su dideliais informacijos srautais.
Įmonė siūlo
Papildomas naudas pagal įmonėje galiojančią "Papildomų naudų tvarką" darbuotojams.
Papildomą sveikatos draudimą.
Lankstumą darbo laiko bei darbo vietos atžvilgiu.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.