Darbo aprašymas
• gautų klientų paklausimų, skundų, raštų nagrinėjimą ir rengimą;
• klientų kreipinių tipų analizės ir ataskaitos rengimas;
• atskirų projektų, su klientų aptarnavimu, kanalų vystymą ir plėtrą.
• skambučių centro darbo kokybės kontrolės palaikymą;
• efektyvų ir racionalų priskirtų materialiųjų išteklių naudojimą.
• klientų kreipinių tipų analizės ir ataskaitos rengimas;
• atskirų projektų, su klientų aptarnavimu, kanalų vystymą ir plėtrą.
• skambučių centro darbo kokybės kontrolės palaikymą;
• efektyvų ir racionalų priskirtų materialiųjų išteklių naudojimą.
Reikalavimai
• puikūs bendravimo raštu ir žodžiu įgūdžiai lietuvių ir rusų kalbomis (lenkų kalbos žinios būtų privalumas), raštvedybos taisyklių išmanymas;
• konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
• atsakingumas, kruopštumas, gebėjimas dirbti esant griežtiems terminams;
• aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai – MS Office programų paketas;
• Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Bendrovės veiklą išmanymas.
• konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
• atsakingumas, kruopštumas, gebėjimas dirbti esant griežtiems terminams;
• aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai – MS Office programų paketas;
• Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Bendrovės veiklą išmanymas.
Įmonė siūlo
• atsakingą poziciją vienoje didžiausių Lietuvoje bendrovių;
• dinamišką aplinką, galimybę kurti ir diegti aukštus standartus bei sistemas;
• galimybę tiesiogiai prisidėti prie Bendrovės efektyvumo
• dinamišką aplinką, galimybę kurti ir diegti aukštus standartus bei sistemas;
• galimybę tiesiogiai prisidėti prie Bendrovės efektyvumo