2022-07-29 11:26:48

Vyr. klientų konsultantą - Klientų aptarnavimo skyriuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• gautų klientų paklausimų, skundų, raštų nagrinėjimą ir rengimą;
• klientų kreipinių tipų analizės ir ataskaitos rengimas;
• atskirų projektų, su klientų aptarnavimu, kanalų vystymą ir plėtrą.
• skambučių centro darbo kokybės kontrolės palaikymą;
• efektyvų ir racionalų priskirtų materialiųjų išteklių naudojimą.

Reikalavimai

• puikūs bendravimo raštu ir žodžiu įgūdžiai lietuvių ir rusų kalbomis (lenkų kalbos žinios būtų privalumas), raštvedybos taisyklių išmanymas;
• konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
• atsakingumas, kruopštumas, gebėjimas dirbti esant griežtiems terminams;
• aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai – MS Office programų paketas;
• Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Bendrovės veiklą išmanymas.

Įmonė siūlo

• atsakingą poziciją vienoje didžiausių Lietuvoje bendrovių;
• dinamišką aplinką, galimybę kurti ir diegti aukštus standartus bei sistemas;
• galimybę tiesiogiai prisidėti prie Bendrovės efektyvumo