2022-07-29 11:26:48

CRM informacinės sistemos helpdesk specialistas / konsultantas

CVMarket.lt klientas
1600 - 2100 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Klientų konsultavimas Bitrix24 CRM sistemos naudojimosi klausimais (nuotoliniu būdu; gyvai);
  • Klientų užklausimų valdymas, incidentų registravimas, sprendimas, helpdesk ataskaitų ruošimas;
  • CRM sistemos parametrizavimas pagal kliento pardavimų procesus;
  • Analizuoti Bitrix24 CRM sistemos naujoves.

Reikalavimai

  • Patirtis klientų IT aptarnavimo srityje, komunikabilumas;
  • Geros rusų ir anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Aukštasis / Aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina IT srityje);
  • Gebėjimas dirbti komandoje: kartu su kolegomis sugebėti aptarti užduotis, diskutuoti ir reikšti savo nuomonę;
  • Gebėjimas savarankiškai planuoti savo veiklą ir rinktis prioritetus atsižvelgiant į iškeltus tikslus;
  • Atsakingumas: laiku ir kokybiškai atlikti užduotis;
  • IT technologijų išmanymas;
  • Būti motyvuotam, norėti tobulėti, kelti savo kvalifikaciją ir įgūdžius.

 

Privalumai

  • Bitrix24 sistemos funkcionalumo išmanymas (didelis privalumas);
  • HTML5, CSS, PHP, MySQL programavimo patirtis (didelis privalumas);
  • CRM ar kitų ERP sistemų išmanymas.

Įmonė siūlo

  • Darbą augančioje kompanijoje turinčioje klientus visame pasaulyje;
  • Saviraiškos galimybes ir nuolatinį profesinį tobulėjimą;
  • Konkurencingą atlyginimą ir visas socialines garantijas;
  • Draugišką atmosferą, energingoje ir savo darbą mylinčioje komandoje.