CRM sistemos parametrizavimas pagal kliento pardavimų procesus;
Analizuoti Bitrix24 CRM sistemos naujoves.
Reikalavimai
Patirtis klientų IT aptarnavimo srityje, komunikabilumas;
Geros rusų ir anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
Aukštasis / Aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina IT srityje);
Gebėjimas dirbti komandoje: kartu su kolegomis sugebėti aptarti užduotis, diskutuoti ir reikšti savo nuomonę;
Gebėjimas savarankiškai planuoti savo veiklą ir rinktis prioritetus atsižvelgiant į iškeltus tikslus;
Atsakingumas: laiku ir kokybiškai atlikti užduotis;
IT technologijų išmanymas;
Būti motyvuotam, norėti tobulėti, kelti savo kvalifikaciją ir įgūdžius.
Privalumai
Bitrix24 sistemos funkcionalumo išmanymas (didelis privalumas);
HTML5, CSS, PHP, MySQL programavimo patirtis (didelis privalumas);
CRM ar kitų ERP sistemų išmanymas.
Įmonė siūlo
Darbą augančioje kompanijoje turinčioje klientus visame pasaulyje;
Saviraiškos galimybes ir nuolatinį profesinį tobulėjimą;
Konkurencingą atlyginimą ir visas socialines garantijas;
Draugišką atmosferą, energingoje ir savo darbą mylinčioje komandoje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.