Naujausi straipsniai

Kaip organizacijos ieško darbuotojų

Personalo poreikio planavimas, tinkamų darbuotojų paieška ir atranka - tai klausimai, kurie rūpi ir naujai besikuriančių, ir ilgametę patirtį turinčių firmų vadovams. Organizacijai nusprendus, jog būtina patenkinti papildomą personalo poreikį, papras...
2009 m. gegužės 8 d. |

Darbdavio įvaizdis: investicijos talentams pritraukti ir išlaikyti

Didėjant aukšto lygio specialistų ir vadybininkų stygiui, organizacijoms kyla problema ne tik kaip atrinkti, bet ir kaip pritraukti talentus, kaip pasiekti, kad organizacija būtų laikoma itin pageidautina darbo vieta. Apie problemos egzistavimą galim...
2009 m. gegužės 8 d. |

Dažniausiai pasitaikančios kandidatų vertinimo klaidos

Idealiu atveju, interviu vedėjas atidžiai klausosi, ką kalba kandidatas, o sprendimus priima remdamasis visa interviu ir kitais vertinimo metodais gauta informacija. Kaip rodo tyrimai, taip yra ne visada: apklausėjai, netgi labai patyrę, dažnai ...
2009 m. gegužės 8 d. |

Kaip įvertinti būsimo darbuotojo patikimumą

Nepatikimi darbuotojai įsitraukia į nepageidautiną įmonei veiklą pradedant vagystėmis ir taip vadinamu "profesinių sąjungų kūrimu", baigiant pravaikštomis ir nepaklusimu vadovybei. Darbuotojo patikimumas dažnai suprantamas gana siaurai, kaip, pvz., m...
2009 m. gegužės 8 d. |

Kaip tikrinti rekomendacijas

Kiek dėmesio kreipti į rekomendacijas? Dauguma rekomendacijų, dar vadinamų rekomendaciniais laiškais, tyrimų rodo didelį rekomendacijų subjektyvumo laipsnį. Įvertinimai rekomendacijose asimetriškai pasiskirstę: "geros" nuomonės pasitaiko dažniau u...
2009 m. gegužės 8 d. |

Kodėl verta stiprinti kompanijos kaip darbdavio įvaizdį?

Kompanijos įvaizdžio stiprinimo svarba suprantama bene kiekvienam vadovui, kuomet kompanijos kaip darbdavio įvaizdžio reikšmingumą suvokia dar nedaugelis. Kaip teigia organizacijos Universum, kuriančios darbdavių įvaizdį jau du dešimtmečius, atstovai...
2011 m. lapkričio 8 d. |

Straipsnių paieška