• Vadovavimas serviso veiklai;
• Serviso darbo organizavimas ir kontrolė;
• Klientų aptarnavimo ir paslaugų kokybės užtikrinimas;
• Teikiamų paslaugų tobulinimas ir naujų diegimas;
• Rinkos tendencijų sekimas;
• Serviso veiklos ataskaitų rengimas;
• Kokybės standartų diegimas, remiantis gamintojo nurodymais;
• Teisės aktų reikalavimų įgyvendinimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (transporto inžinerijos arba vadybos srities);
• Vadovavimo patirtis automobilių aptarnavimo ir remonto srityje;
• Aukštų klientų aptarnavimo standartų išmanymas;
• Orientacija į rezultatą;
• Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (AutoMaster programos išmanymas būtų privalumas);
• Geros anglų ir rusų kalbų žinios.
Įmonė siūlo
• Atsakingą ir įdomų darbą aukščiausius kokybės standartus keliančioje profesionalų komandoje;
• Galimybes realizuoti asmeninį ir profesinį potencialą;
• Galimybes tobulėti pačiam ir prisidėti prie procesų tobulinimo.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.