• Vadovavimas serviso veiklai;
• Serviso darbo organizavimas ir kontrolė;
• Klientų aptarnavimo ir paslaugų kokybės užtikrinimas;
• Teikiamų paslaugų tobulinimas ir naujų diegimas;
• Rinkos tendencijų sekimas;
• Serviso veiklos ataskaitų rengimas;
• Kokybės standartų diegimas, remiantis gamintojo nurodymais;
• Teisės aktų reikalavimų įgyvendinimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (transporto inžinerijos arba vadybos srities);
• Vadovavimo patirtis automobilių aptarnavimo ir remonto srityje;
• Aukštų klientų aptarnavimo standartų išmanymas;
• Orientacija į rezultatą;
• Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (AutoMaster programos išmanymas būtų privalumas);
• Geros anglų ir rusų kalbų žinios.
Įmonė siūlo
• Atsakingą ir įdomų darbą aukščiausius kokybės standartus keliančioje profesionalų komandoje;
• Galimybes realizuoti asmeninį ir profesinį potencialą;
• Galimybes tobulėti pačiam ir prisidėti prie procesų tobulinimo.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!