2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Užsakymų priėmimas telefonu, faksu, el. paštu;
• Užsakymų apdorojimas ir įvedimas į sistemą;
• Klientų konsultavimas;
• Užsakymų rūšiavimas ir paruošimas siuntimui;

Reikalavimai

• Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas);
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
• Geras rusų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
• Puikūs poreikių išsiaiškinimo, aktyvaus klausymosi įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti komandoje;
• Asmeninės savybės: kruopštumas, kantrumas, organizuotumas, atsakingumas, komunikabilumas;
• Puikus Microsoft Office programų išmanymas.

Privalumai:
• Lenkų arba anglų kalbos žinios;
• Patirtis optikos srityje.

Įmonė siūlo

• Konkurencingą ir laiku mokamą atlyginimą bei visas socialines garantijas;
• Motyvuojančią darbo aplinką ir galimybę realizuoti savo idėjas;
• Bazinį atlyginimą ir priedus priklausančius nuo pardavimų;
• Mokymus.

Papildoma informacija

CV galite siųsti : dguzys@jzo.lt