• Užsakymų priėmimas telefonu, faksu, el. paštu;
• Užsakymų apdorojimas ir įvedimas į sistemą;
• Klientų konsultavimas;
• Užsakymų rūšiavimas ir paruošimas siuntimui;
Reikalavimai
• Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas);
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
• Geras rusų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
• Puikūs poreikių išsiaiškinimo, aktyvaus klausymosi įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti komandoje;
• Asmeninės savybės: kruopštumas, kantrumas, organizuotumas, atsakingumas, komunikabilumas;
• Puikus Microsoft Office programų išmanymas.
Privalumai:
• Lenkų arba anglų kalbos žinios;
• Patirtis optikos srityje.
Įmonė siūlo
• Konkurencingą ir laiku mokamą atlyginimą bei visas socialines garantijas;
• Motyvuojančią darbo aplinką ir galimybę realizuoti savo idėjas;
• Bazinį atlyginimą ir priedus priklausančius nuo pardavimų;
• Mokymus.
Papildoma informacija
CV galite siųsti : dguzys@jzo.lt
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.