Klientų administratorė (-ius) yra atsakinga (-as) už vidinių dokumentų ruošimą ir administravimą (sąskaitos, apmokėjimai, kasos operacijos);
Darbas buhalterine programa;
Einamųjų dokumentų administravimas;
Klientų informavimas apie klausos centro teikiamas paslaugas, prekes bei aptarnavimo tvarką.
Reikalavimai
Geri raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis);
Aukštasis arba aukštesnysis, koleginis išsilavinimas;
Dalykinio etiketo išmanymas, atsakingumas, noras mokytis naujų dalykų ir tobulėti;
Administratorės (-iaus) darbo patirtis - privalumas;
Puikios lietuvių bei rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios (privalumas);
Sugebėjimas greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Įmonė siūlo
Mes jums siūlome:
Stabilų, pastovų darbą, biuro patalpos miesto centre,
Draugišką ir profesionalų kolektyvą;
Pastovius mokymus ir augimą kartu su įmone.
Visas socialines garantijas ir motyvacinę d.u. sistemą.
privatus GJESIDINGE sveikatos draudimas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.