Klientų administratorė (-ius) yra atsakinga (-as) už vidinių dokumentų ruošimą ir administravimą (sąskaitos, apmokėjimai, kasos operacijos);
Darbas buhalterine programa;
Einamųjų dokumentų administravimas;
Klientų informavimas apie klausos centro teikiamas paslaugas, prekes bei aptarnavimo tvarką.
Reikalavimai
Geri raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis);
Aukštasis arba aukštesnysis, koleginis išsilavinimas;
Dalykinio etiketo išmanymas, atsakingumas, noras mokytis naujų dalykų ir tobulėti;
Administratorės (-iaus) darbo patirtis - privalumas;
Puikios lietuvių bei rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios (privalumas);
Sugebėjimas greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Įmonė siūlo
Mes jums siūlome:
Stabilų, pastovų darbą, biuro patalpos miesto centre,
Draugišką ir profesionalų kolektyvą;
Pastovius mokymus ir augimą kartu su įmone.
Visas socialines garantijas ir motyvacinę d.u. sistemą.
privatus GJESIDINGE sveikatos draudimas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!