Klientams svarbios informacijos - pagalbos teikimas bendruoju 700+ telefonu, registravimas į sistemas vizitams, poreikių išsiaškinimas, nukreipimas, sprendimų priėmimas;
Klientų srautų valdymas, duomenų analizė, tikrinimas ir suvedimas į spec. sistemas;
Elektroninių laiškų rašymas klientams atsakant į užklausas, prašymus, skundus ir t.t.
Informacinių laiškų ruošimas ir siuntimas įmonės klientams;
Bendravimas su kolegomis kituose miestuose klientų aptarnavimo klausimais;
Pagalba išvažiuojamajam servisui apdorojant duomenis ir bendraujant su klientais;
Įmonės administracinių duomenų analitika, ataskaitų ruošimas;
Kitų užduočių vykdymas.
Reikalavimai
Panašaus darbo patirtis sveikatos ar klientų aptarnavimo srityje (nuo 10 metų);
Pozityvumas, tinkama energija ir energetika, noras padėti žmonėms;
Puikūs bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai, rezultato siekimas;
Puikios anglų ir rusų kalbų žinios (žodžiu ir raštu) privalomos;
Gebėjimas organizuoti, planuoti savo užduotis ir jas atlikti iki galo;
Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis);
Aukštasis arba aukštesnysis, koleginis išsilavinimas administravimo srityje;
Dalykinio etiketo išmanymas, disciplinuotumas, noras ir gebėjimas mokytis daug naujų dalykų ir tobulėti;
Iniciatyvumas, atsakingumas, geri bendravimo, derybiniai, laiko valdymo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybę;
Privatų sveikatos draudimą;
Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.