• Tvarkyti gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, registruoti, sisteminti;
• Organizuoti ir įforminti bendrovės dokumentus pagal dokumentų rengimo bei raštvedybos taisykles, teikti, tvirtinti, registruoti, administruoti;
• Išduoti kuro korteles ir kelių aparatus, vesti jų apskaitą
• Vykdyti įmonės automobilių draudimo sutarčių priežiūrą;
• Organizuoti bendrovės svečių, delegacijų, lankytojų priėmimą;
• Biuro aprūpinimas būtinomis priemonėmis;
• Informacijos telefonu, faksu, elektroniniu paštu teikimas.
Reikalavimai
• Turėti aukštąjį universitetinį arba neuniversitetinį išsimokslinimą;
• Turėti organizacinius, komunikacinius, planavimo įgūdžius, loginį mąstymą, gebėti savarankiškai priimti sprendimus, būti orientuotam į tikslą ir klientą;
• Išmanyti dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles;
• Išmanyti bendravimo su klientais, užsakovais, lankytojais etiketą;
• Gebėti valstybine kalba sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
• Mokėti anglų arba vokiečių kalbą;
• Geras kompiuterinis raštingumas;
• Gebėti surasti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
• Turėti vairuotojo pažymėjimą;
• Administracinio arba personalo administravimo darbo patirtis (2 metai);
• Laiko planavimo įgūdžiai, pozityvumas, atsakingumas, greita reakcija.
Įmonė siūlo
• Įdomų ir atsakingą darbą profesionaliame kolektyve;
• Visas reikiamas darbo priemones;
• Puikias darbo sąlygas;
• Profesinio tobulėjimo galimybes
Darbo vieta: Minsko pl. 3, Vilnius.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!