• Biuro veiklos organizavimas ir sklandaus darbo užtikrinimas;
• Gautų, siųstų dokumentų valdymas ir administravimas;
• Skambučių priėmimas ir informacijos teikimas;
• Aktyvus dalyvavimas personalo ir administravimo projektuose;
• Bendravimas su įmonės klientais bei partneriais.
Reikalavimai
• Ne mažiau kaip 1 metų patirtis administravimo srityje;
• Labai geras raštvedybos išmanymas;
• Puikus MS Office išmanymas;
• Labai geros lietuvių, anglų kalbos žinios (rusų kalbos žinios būtų privalumas);
• Reprezentatyvumas, komunikabilumas, organizuotumas ir paslaugumas;
• Aukštasis išsilavinimas;
• Aktyvumas, kūrybiškumas;
• Patikimumas ir gebėjimas prisiimti atsakomybę.
Įmonė siūlo
• jauną, novatorišką ir draugišką kolektyvą;
• saviraiškos bei tobulėjimo galimybes;
• motyvuojantį darbo užmokestį bei visas priemones reikalingas darbui;
• karjeros perspektyvas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!