Siunčiamos ir gaunamos korespondencijos tikslinis paskirstymas;
Tinkamas dokumentacijos (sutarčių, įsakymų, įgaliojimų ir pan.) rengimas bei administravimas;
Posėdžių protokolavimas;
Informacijos savalaikis paskirstymas ir perdavimas atsakingiems asmenims;
Klientų bei svečių priėmimas;
Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas.
Reikalavimai
Turite puikius dokumentacijos rengimo ir administravimo įgūdžius;
Esate įgijęs posėdžių protokolavimo patirties (privalumas).
Turite humanitarinės, socialinės ar vadybos krypties aukštąjį išsilavinimą;
Esate pažengęs kompiuteriniame raštingume bei turite gerus MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžius;
Organizuotas, atsakingas, iniciatyvus, atidus, kruopštus darbuotojas.
Įmonė siūlo
Dinamišką ir atsakingą darbą – tavo indėlis bus labai vertinamas ir svarbus;
Draugišką, energingą ir profesionalią komandą;
Galimybę plėsti jau turimas kompetencijas bei gilinti žinias.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!