Darbo aprašymas
• Sklandaus biuro darbo organizavimas ir užtikrinimas;
• Įmonės dokumentacijos rengimas;
• Informacijos srautų valdymas;
• Pagalba vadovui ir kolegoms.
• Bendravimas su atvykusiais į biurą klientais, sąskaitų išrašymas, darbas su kasos aparatu, ataskaitų pateikimas vadovui, prekių užsakymas, bendravimas su tiekėjais, naujų tiekėjų paieška, atvykusio importo priėmimas, prekių suskaičiavimas.
• Įmonės dokumentacijos rengimas;
• Informacijos srautų valdymas;
• Pagalba vadovui ir kolegoms.
• Bendravimas su atvykusiais į biurą klientais, sąskaitų išrašymas, darbas su kasos aparatu, ataskaitų pateikimas vadovui, prekių užsakymas, bendravimas su tiekėjais, naujų tiekėjų paieška, atvykusio importo priėmimas, prekių suskaičiavimas.
Reikalavimai
• Mokėjimas dirbti kompiuteriu, raštvedybos žinios.
Privalumai:
• Darbo patirtis: nuo 1 metų;
• Mokėti dirbti Excel, Word programomis.
• Privalomos anglų kalbos žinios, rusų kalbos žinios - pageidautinos, greitis, komunikabilumas, atsakomybė.
Įmonė siūlo
• Geras darbo sąlygas;
• Lanksčią motyvacinę sistemą;
• Tobulėjimo galimybes.
Prašome kandidatuoti per CV Market sistemą.
• Lanksčią motyvacinę sistemą;
• Tobulėjimo galimybes.
Prašome kandidatuoti per CV Market sistemą.