Ji bus atsakinga už biuro priežiūrą, dokumentacijos ruošimą, sąskaitų išrašymą, bendravimą su klientais ir jų konsultavimą, produktų pristatymą klientams, užsakymų valdymą, sandėlio likučių priežiūrą, pagalbą kolegoms ir pan.
Reikalavimai
• Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas (vadybos, inžinerijos srityse);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• Panašaus darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Anglų kalbos mokėjimas;
• Komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakingumas, motyvacija darbui.
Įmonė siūlo
Konkurencingas darbo sąlygas, šiuolaikišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes. Sudaroma 2 metų terminuota darbo sutartis.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1000 € ir priedai nuo darbo rezultatų.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu:+370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Rasa.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!