Ji bus atsakinga už biuro priežiūrą, dokumentacijos ruošimą, sąskaitų išrašymą, bendravimą su klientais ir jų konsultavimą, produktų pristatymą klientams, užsakymų valdymą, sandėlio likučių priežiūrą, pagalbą kolegoms ir pan.
Reikalavimai
• Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas (vadybos, inžinerijos srityse);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• Panašaus darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Anglų kalbos mokėjimas;
• Komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakingumas, motyvacija darbui.
Įmonė siūlo
Konkurencingas darbo sąlygas, šiuolaikišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes. Sudaroma 2 metų terminuota darbo sutartis.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1000 € ir priedai nuo darbo rezultatų.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu:+370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Rasa.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.