Amber staff klientas- pasaulinio skaitmeninio spausdinimo technologijų lyderės padalinys Lietuvoje plečia savo veiklą ir pie savo komandos kviečia prisijungti organizuotą ir savarankišką.
Administratorę darbui pardavimų ir logistikos skyriuje.
Pagrindinės jūsų užduotys būtų:
- Dokumentų / sąskaitų ir prašymų administravimas ir tvarkymas, nuolatinis bendravimas su buhalterinių paslaugų įmone.
- Tiesioginio vadovo paskirtų užduočių vykdymas.
Prekių tiekimas ir su juo susiję darbai:
- Užsakymų priėmimas iš klientų ir jų apdorojimas.
- Nuolatinė komunikacija su klientais el.paštu ir telefonu dėl pateikto užsakymo, klientų pretenzijų ir problemų sprendimas.
- Logistikos organizavimas.
- Sandėlio priežiūra (esamų likučių sekimas, papildymo užsakymas atsižvelgiant į pardavimus ir likučius).
- Sąskaitų išrašymas. Kitų reikalingų dokumentų paruošimas.
- Kanceliarinių prekių užsakymas ir biuro priežiūra.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad jūs:
- Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba;
- Gebate bendrauti rusų kalba (svarbios rašytinės kalbos įgūdžiai);
- Turite puikius komunikacinius gebėjimus (tiek kalbinė, tiek rašytinė komunikacija);
- Sugebate savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
- Turite patirties dirbant su Ms Office programomis ir su pradinės apskaitos dokumentais;
- Esate imli (-us) naujovėms ir sugebate greitai mokytis;
- Esate iniciatyvi (-us);
- Esate kruopšti (-us) ir atsakinga (-as).
Įmonė siūlo
- Draugišką darbo atmosferą ir nuolatinį kolegų palaikymą;
- Mokymosi galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.