- administruoti įmonės vidaus dokumentaciją, korespondenciją;
- rengti personalo dokumentaciją (įsakymai, prašymai, komandiruočių
dokumentavimas, įdarbinimo/atleidimo iš darbo dokumentacija, darbo
sutarčių sudarymas, keitimas ir papildymas);
- naujų darbuotojų paieška ir atranka;
- PVM sąskaitų faktūrų ir kitų apskaitos dokumentų išrašymas ir registravimas;
- buhalterinių dokumentų rūšiavimas, pateikimas buhalterijai;
- darbo laiko apskaitos ataskaitų rengimas;
- bendradarbiavimas su skelbimų portalais;
- kitų administracinių ir organizacinių užduočių vykdymas.
Reikalavimai
- mokėjimas dirbti su MS Office paketu;
- raštvedybos taisyklių ir dokumentų rengimo reikalavimų išmanymas;
- puikiai moka lietuvių kalbą;
- komunikuoja užsienio kalbomis (rusų, anglų) BŪTINA;
- geba susisteminti informaciją ir ją struktūruotai pateikti;
- turi panašaus darbo patirties - BŪTINA
Įmonė siūlo
- dirbsite šauniame bei jaunatviškame kolektyve;
- įgysite reikalingos darbinės patirties;
- galėsite tobulinti savo turimas žinias administravimo ir personalo valdymo srityje.
Telefonas pasiteiravimui: Evelina +37060558558
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!