- Užtikrinti sklandžią biuro veiklą, administracinių/raštvedybos procesų vykdymą, valdyti informacinį srautą,
- Administruoti įmonės personalo valdymo procesą (darbuotojų paieška/atranka, personalo apskaitos vedimas, darbo laiko apskaita);
- Įmonės kokybės vadybos sistemos (ISO 9001:2015 standartas) palaikymas.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas verslo/personalo vadybos, psichologijos ar pan. srityse;
Administratoriaus darbo patirtis - 2 metai;
Raštvedybos taisyklių išmanymas;
Užsienio kalbos mokėjimas (anglų arba rusų);
Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Organizaciniai sugebėjimai, atsakingumas, savarankiškumas;
Noras intensyviai dirbti ir tobulėti profesinėje srityje.
Įmonė siūlo
Atsakingą, dinamišką darbą;
Įdomias ir tobulėti skatinančias darbo užduotis;
Visas socialines garantijas;
Konkurencingą atlyginimą;
Puikią darbo aplinką ir sąlygas;
Karjeros perspektyvas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!