Svečių priėmimas, skambučių priėmimas ir nukreipimas;
Įmonės dokumentų ir korespondencijos administravimas;
Personalo dokumentų administravimas;
Pagalba viešųjų pirkimų srityje (viešųjų pirkimų medžiagos surinkimas, užklausų ir atsakymų rengimas bei koordinavimas; kvalifikacinių dokumentų rengimas ir pan.);
Įmonės renginių organizavimas;
Pagalba įmonės vadovui ir darbuotojams kasdieniniais, administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais.
Reikalavimai
Geros raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Labai geras lietuvių ir pageidautina, geras anglų kalbos mokėjimas;
Gebėjimas valdyti, kaupti ir sisteminti gaunamą informaciją;
Gebėjimas dirbti savarankiškai, iniciatyvumas bei noras tobulėti;
Kokybės vadybos sistemos dokumentų rengimo ir valdymo žinios - privalumas;
Darbo patirtis administravimo srityje - privalumas.
Įmonė siūlo
Atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
Įgūdžių ir nuolatinio tobulėjimo galimybę;
Pozityvią ir saugią darbo aplinką;
Stabilų, motyvuojantį ir patirtį bei darbo rezultatus atitinkantį atlygį;
Galimybę augti kartu su kompanija ir tapti savo srities profesionalu.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Telefonas pasiteiravimui: 8 5 2798962
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!