• Biuro veiklos organizavimas ir sklandaus darbo užtikrinimas;
• Gautų, siųstų dokumentų valdymas ir administravimas;
• Skambučių priėmimas ir informacijos teikimas;
• Aktyvus dalyvavimas personalo ir administravimo projektuose;
• A1 formų administravimas;
• Bendravimas su įmonės klientais bei partneriais.
Reikalavimai
• Ne mažiau kaip 1 metų patirtis administravimo srityje;
• Labai geras raštvedybos išmanymas;
• Puikus MS Office išmanymas;
• Labai geros lietuvių, anglų kalbos žinios (rusų kalbos žinios būtų privalumas);
• Reprezentatyvumas, komunikabilumas, organizuotumas ir paslaugumas;
• Aukštasis išsilavinimas;
• Aktyvumas, kūrybiškumas;
• Patikimumas ir gebėjimas prisiimti atsakomybę.
Įmonė siūlo
• jauną, novatorišką ir draugišką kolektyvą;
• saviraiškos bei tobulėjimo galimybes;
• motyvuojantį darbo užmokestį bei visas priemones reikalingas darbui;
• karjeros perspektyvas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!