Siūlome darbą tarptautinėje, vienoje didžiausių automobilių nuomos įmonių!
Šiuo metu prisijungti prie komandos kviečiame administratorių (-ę).
Darbo pobūdis:
- Sąskaitų administravimas;
- El. laiškų ir skambučių koordinavimas;
- Įmonės dokumentų ir korespondencijos valdymas;
- Ataskaitų paruošimas ir analizė;
- Įvairūs organizaciniai ir biuro priežiūros darbai;
- Kiti vadovo pavesti darbai.
Reikalavimai
- Geros anglų kalbos žinios (rusų ir/ar lenkų kalba būtų privalumas);
- Geri raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Organizuotumas, lankstumas, atsakingumas;
- Komunikabilumas;
- Vairuotojo pažymėjimas (realūs įgūdžiai).
-Patirtis dirbant su ,,Finvalda" programa būtų privalumas
Įmonė siūlo
- Puikias karjeros ir asmeninio augimo galimybes tarptautinėje, sparčiai augančioje įmonėje;
- Įdomų ir dinamišką darbą;
- Nuo darbo rezultatų priklausančius, motyvuojančius priedus prie atlyginimo ir visas darbui reikalingas priemones;
- Apmokymus, konsultacijas ir visapusišką pagalbą;
- Draugišką ir jaunatvišką komandą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!