• Viešbučio svečių įregistravimas ir išregistravimas;
• Rezervacijų atlikimas;
• Informacijos suteikimas telefonu ir tiesiogiai bendraujant su įvairiataučiais viešbučio svečiais;
• Teigiamos svečio patirties užtikrinimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Puikios anglų kalbos žinios ir geros rusų (arba kitos užsienio k.) žinios;
• Gebėjimas dirbti stresinėse situacijose;
• Orientacija į klientą;
• Lankstus mąstymas ir greita orientacija;
• Pozityvumas ir šypsena kiekvieną dieną.
Įmonė siūlo
• Darbą darnioje komandoje ir augančioje viešbučių grandinėje;
• Mokymus;
• Įvertinimą bei tolimesnes karjeros galimybes.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!