Darbo aprašymas
- Sąskaitų faktūrų išrašymo proceso vykdymas, koordinavimas;
- Likučių derinimas su įmonės klientais;
- Sutarčių sisteminimas;
- Atsakomybė už atliktų darbų tikslumą ir terminus;
- Pagalba kolegoms ir kitos vyr.buhalterės pavestos užduotys.
- Likučių derinimas su įmonės klientais;
- Sutarčių sisteminimas;
- Atsakomybė už atliktų darbų tikslumą ir terminus;
- Pagalba kolegoms ir kitos vyr.buhalterės pavestos užduotys.
Reikalavimai
Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas ekonomikos, finansų valdymo srityje;- - Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Office (Excel, Word);
- Geros rusų kalbos žinios, anglų kalbos žinios (privalumas);
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, lankstumas, atsakingumas, kruopštumas, greita reakcija, analitinis loginis mąstymas;
- Darbo patirtis su apskaitos programa Navision (privalumas).
- Geros rusų kalbos žinios, anglų kalbos žinios (privalumas);
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, lankstumas, atsakingumas, kruopštumas, greita reakcija, analitinis loginis mąstymas;
- Darbo patirtis su apskaitos programa Navision (privalumas).
Įmonė siūlo
- Galimybę realizuoti save kaip kruopščią, atidžią bei sąžiningą asmenybę tvarkant pirminius apskaitos dokumentus;
- Ugdyti analitinio mąstymo įgūdžius;
- Pritaikyti turimą polinkį skaičiams ir pagilinti turimas žinias dirbant didelėje kompanijoje, bei prisidedant prie jos plėtros;
- Galimybę tobulinti profesinius įgūdžius apskaitos srityje.
- Ugdyti analitinio mąstymo įgūdžius;
- Pritaikyti turimą polinkį skaičiams ir pagilinti turimas žinias dirbant didelėje kompanijoje, bei prisidedant prie jos plėtros;
- Galimybę tobulinti profesinius įgūdžius apskaitos srityje.