PERSONALO AKADEMIJOS (personaloakademija.lt - daugiau įvairių darbo skelbimų) klientė – sėkmingai nuo 2007 metų Lietuvoje veikianti inžinerinių sistemų projektavimo ir montavimo įmonė, esanti oficialiu Norvegijos, Nyderlandų, Vokietijos ir Austrijos gamintojų atstovu Lietuvoje.
Darbo aprašymas
- Įeinančios ir išeinančios informacijos (el. pašto laiškai, tel. skambučiai klientams ir partneriams, socialiniai tinkai) srautų valdymas;
- Vidinių ir išorinių dokumentų rengimas, pateikimas ir saugojimas;
- Sąskaitų suvedimas į apskaitos programą;
- Sklandaus kasdienio biuro darbo užtikrinimas, biuro veiklai reikalingų priemonių ir paslaugų užsakymai, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
- Įmonės vadovo ir skyrių vadovų pavestų užduočių atlikimas;
- Bendradarbiavimas su įmonės Finansų, Komercijos ir Technikos skyrių darbuotojais, ruošiant įvairius dokumentus;
- Įmonės informacijos socialiniuose tinkluose administravimas.
Reikalavimai
- Aukštasis/ Aukštesnysis išsilavinimas;
- 1+ metų Biuro reikalų administravimo darbo patirtis;
- Struktūruotas mąstymas, prioritetinių užduočių valdymo įgūdžiai ir gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje;
- B1 - B2 lygio anglų kalbos mokėjimas;
- Atidumas detalėms, iniciatyvumas sprendžiant iškilusius klausimus.
Įmonė siūlo
- Fiksuotą 1200 - 1500 eurų/mėn. neto atlyginimą, priklausantį nuo turimos patirties ir adaptacijos įmonėje efektyvumo;
- Metinius priedus, skiriamus nuo įmonės veiklos pelningumo;
- Įmonės korporatyvinių švenčių šventimą, poilsines-pramogines iškylas į gamtą;
- Draugišką kolektyvą ir aukštą vidinę įmonės kultūrą;
- Nuolaidų programas, įsigyjant įmonės produkciją ir paslaugas;
- Jaukią darbo aplinką ir šiuolaikiškai įrengtą darbo vietą.